tisdag 3 mars 2009

skola.

sitter på trä & metall nu, har limmat skateboarden till emil, & nu var d ju bara så att limmet skulle torka i 4 timmar, så har ingen aning om vad jag ska göra :/ skit skit skit ! glömmer hela tiden att ta kort på lillebror så att jag kan fixa målningen som han ska ha under. bara längtar tills han kommer att få den :) och så ska jag skriva emil under den. (y) så måste till biltema och handla sånt som ska vara uppe på den, bara massa utgifter. rummet o massa till emil..

Nu e d ju mars, så nästa månad är det april, och vad händer i april? jo, jag blir ju 18.. längtar som fan, sen ska jag ut med peter :) & så e d ju körkortet som står på spel. hmm, måste börja plugga teori.. tråk ! men får väll straffa peter med att han får hjälpa mig. ;)
denna och en lektion till ska jag ta mig igenom sen ska jag ham och fixa d lilla extra på mitt rum ;) e såå glad nu när jag äntligen har mina nya möbler :) fast kanske ska köpa en hylla till. bara massa utgifter som jag sa :/ jaja, nu får jag väll se om jag får ngt gjort.

xoxo hottylicious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar