måndag 30 mars 2009

sjuk.

ligger hemma i sängen helt ensam. skit tråkigt och vara sjuk :( fixat lite med min blogg som ni ser, lite nöjd iaf.. fast hade vatt kul med andra bilder. börjar bli trött på alla bilder som jag har nu :/ tur det snart är sommar så jag kan ta min kamera och gå ut och fotta lite :) igentligen ska jag inte bara ligga i sängen jag borde röja på mitt rum.. nu e jag ju snart klar med mitt rum, bara lite små fix saker kvar typ & garderoben. e inne lite överallt och kollar lite för tips :)
Nästa vecka är det lov <3 ja, det ska bli skönt, att komma ifrån skolan och allt plugg. synd bara det inte var sommarlovet. värmen och lovet hade varit så enormt välkomnande!
just nu har ja inte mycker mer att skriva, kommer kanske mera senare idag..


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar