lördag 7 mars 2009

hemma själv ...




skit dött nu när inte peter är hos miig. fast jusst nu så spelar han match så d kanske inte är så lätt, men sen ska han ut och festa och jag kan ju inte följa meed :/ hata att inte vara 18 !!! sug balle ! så en lördag kväll ska jag sitta hemma och tänka på diig :S finns det inte någon som inte heller har ngt att göra ? join me ?! kan ju inte körra till ikea heller och handla för jag beställde skorna igår så nu ska dom betalas med ;P jaja, d va dom värda :) nu har jag faktist nt mer och skriva, eller jo d va en sak till... jag ska vaxa mammas ögonbryn idag ;P hee, skit kul, äntligen kan man få ge igen liget smärta x) jaja nu e d iaf slut, skriver kanske lite till sen .
xoxo ...












såå jäävla heetaa !!!
vill bara ha hem dom !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar