onsdag 4 mars 2009

plugg

sitter bara och segar nu, tittade lite på blocker och hitta ett par skit snygga skor.. lagt bud på dom ;P annars har d väll inte hänt mycket mer idag, skola som vanligt. skulle köpa grejor till mig rum med, men det blir i morgon ist. :/ ajja, sånt som händer.. jo jag vaxade armhålorna idag, till en början var det inte så farligt, men senare gjorde d skit ont :/ o sen vaxade jag bekinilinjen meed ;P och d gjorde inte så ont som jag hade trott, men d gjorde ändå skiit ont x) d gjorde ont när man drog men efter var d inte så farligt x) haha. jaja.. ett gått råd iaf, gör d inte själv som jag för man tvekar jävligt mycket x) och om ni gör d så lycka till. allt för din skull älskliing <3
nu ska jag plugga lite till och finslipa mitt cv, sen ska jag ringa älsklingen & så ska jag knarka kudde. skola i morgon med jue :/ sov gott allihopa <3


xoxo hottylicious !

1 kommentar: