tisdag 31 mars 2009

sjuksjuksjuk..

jag börjar bli trött på att må dåligt. ingetting och göra och an jävla massa smärta. jag trodde jag mådde lite bättre idag iaf. peter ringde och frågade ifall han kunde låna min bil och köra till skolan och hämta några saker han hade glömt, och det gick ju såklart bra :) och jag vill förla med för jag har ju inte träffat honom på några dagar. så visst jag tog den tjockaste jackan jag hade och frös endå, o det var ändå 12 grader ute och bilen hade vi på högsta värmen. allt blev helt konstigt när jag satt i bilden, det var precis som om kroppen inte hängde med, jag somnade till men vaknade ganska snabbt igen. sen när vi nästan var hemma började jag bara gråta, men jag vet inte varför, jag var igentligen hur glad som helst. ögonen bara rann på mig och peter satt och tyckte syn om mig i bilen. äntligen hemma gick jag in till mamma och vi satte oss i storarummet och kollade lite olika drinkar, vad jag ska ha och bjuda på när jag får gäster, fyller ju år om 14 dagar :D och då kom det an massa tårar igen. jag blev skit arg på mig själv så jag gick in på toa och spolade hela huvudet i vatten. JÄVLA SJUKDOM ! vill inte var sjuk det är ju snart lov <3 ja och på tal om det, på måndagen där ska jag och peter på spa tillsammans såååå jävla mysigt det ska bli, bara han och jag i ett bad och bli serverad te, frukt och chocklad :D efter det ska vi få massage tillsammans, så underbart. längtar som fan, sen ska vi upp till ullared på tis eller onsdag och på torsdag ska jag träffa underbara sara och hvam o några till vet inte riktigt vilka som kommer, med det kommer bli såå asum ir hur d stavas x) och så ska jag träffa malin svensson med en dag. detta lovet är så EFTERLÄNGTAT !!



xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar