fredag 6 mars 2009

..sjuk

jätte, mega, super, extremt tråkigt. inget och göra på hela dagen.vaknade och hade jätte ont i magen :/ visste inte var jag skulle bli av. så jag sa till mamma att hon fick sjukanmäla mig. och mamma åkte till jobb vid 11 och då hade jag inget att göra, så jag bakade muffins och väckte peter och trodde han skulle orka ta sig till mig idag, men inte det, så när muffinsen var klara tog jag med mig molle (hunden) och några muffins till farfar & fikade lite där :) sen fastnade jag där och stannade där till tre, mysigt och bara sitta och prata :) när jag kom hem hade mamma, pappa , ida och emil hunnit hem, så det var fullt hus ;P jag bara längtar tills jag ska köpa mina ur sexiga skor ;} vill bara ha dom, men pappa tycker skorna är för dyra :/ men men, jag ska ha dom ;P väntar på att peter ska komma så jag hinner träffa honom lite denna helgen... för imorgon ska han spela match och sen ska han ut, så det kommer bli en skiit tråkig helg. en peter lös helg :( hatar att jag inte e 18 så jag kan gå ut, jag vill ju inte bara sitta hemma och ha tråkigt...
så denna helgen kommer jag att få sova med honom 1 natt. jippie... :S

xoxo hottylicious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar