onsdag 4 november 2009

på bussen påväg till skolan

Damp, klockan är inte mer än 06.55 och jag sitter på bussen. vid denna tiden brukar jag gå upp. men min bil ska kanske säljas så den ska typ gå igenom en besiktning i dag ( av en bekant) så ska han kolla på den lite och så. sen får vi se hur det blir. men iaf så är detta allt för tidigt att vara uppe. det finns ju ett + , jag har ju trevligt sällskap på bussen :D Dennis (dansk) sitter brevid mig.
Annars idag händer det väll inte så mkt, inte vad jag vet iaf. Har 2 lektioner idag, idehistoria och trä&metall. första lektionen går rätt snabbt men nästa varar i 3½ timme, tur det är en rolig lektion så det typ inte hade varit matte eller ngt! Måste jobba som satan nu, för min/mina uppgifter ska vara klara till v48 & jag som har valt extra har ju 2 uppg som ska vara klara, men håller fortfarande på med min metall, kan inte komma på vad jag ska göra i trä?! Får väl bli en liten ask eller ngt.





Love mye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar