onsdag 4 november 2009

känslor

tyckte inte riktigt att dom 2 inläggen som jag skriver nu passar så bra ihop så därför delar jag på dom..

Jag längtar ca 5 år fram i tiden. När man har jobb och bor själv tillräckligt med pengar att kunna göra vad man vill (typ) Ingen som har något att säga om vad man gör & ha världens underbaraste partner. Vill kunna ha dom där mysiga kvällarna med att laga mat och äta tillsammans och ha att liv och prata om, nu är det mer hur gick det i skolan? har du lexor? sköter du dig? Sånt skit vill jag bara slippa ingen som ska kunna klaga på vad jag gör eller hur jag gör det. Vill inreda min lägenhet/hus så som man själv vill ha det och göra alla sånna små saker så det blir personligt. Vill kunna bjuda hem folk utan att mamma & pappa klagar. dom jag umgås med är 18 & äldre varför skulle inte vi kunna sköta oss själva vi vet ju hur man gör, och jag skulle aldrig bjödet hem någon som jag vet river huset.

När flyttade ni hemmifrån & klarade ni er bra?
Eller vill ni flytta hemmifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar