söndag 1 november 2009

kom hem !

Vet igentligen inte vad jag ska skriva, har igentligen inget att skriva. är helt tom inom mig. :/ lite smått irriterad & ledsen från igår. Vill inte att det ska vara så, vill värkligen inte att vi ska ha det såhär. Sitter här helt ensam i soffan nu och bara saknar.
& i morgon ska man till skolan och bilen har pajjat så det bli bussen, så jävla mkt skit o så enormt tråkigt. Men man måste ju, har dans och missar man en lektion så gör man bort sig på scenen & vem vill det? inte jag iaf, så därför kan man inte missa mån o tis fast man bara har 1 lektion, och det är ju fan att den lektionen ska vara så viktig. :S
Så antagligen ska jag gå och lägga mig innan peter kommer hem :/ & det som är värst är att mitt busskort är hemma hos mig & det är mörkt och kallt så vill inte gå ensam.. så man kanske ska vara sjuk i morgon och ta igen det ordentligt på tisdag. har ingen aning om hur jag ska göra. orkar inte skolan vill inte mer. Kan jag bara få ett jobb och börja ett liv och inte hålla på¨massa med skola & skit.. Ge mig pengar så jag kan skaffa eget o skaffa ett LIV!!

tycker du har varit borta i en evighet och ändå ska du vara borta änny längre!! KOM HEM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar