tisdag 3 november 2009

13.02

sitter på bussen nu påväg till skolan, känns lite irriterande man går och väntar en hel dag för att sen åka till skolan o ha en lektion. det är så irriterande. varför ska det ligga så dumt på schemat? Hmm, jaja jag har ju bara dans & det är ju kul så det hade väll varit värre ifall det hade varit en tråkig lektion kan jag tänka mig. Efter skolan kommer peter och hämtar mig, fast jag vet inte var än, om det blir på skolan eller på väla eller i bjuv. men vi ska iallafall köra och handla. Har lite små inköp som ska göras :) Exempel en våg ska vi ha, vi liter inte riktigt på den som redan finns där hemma för ena dagen har man gått ner 4 kg och dagen efter har man gått ner 5 kg. Så mkt kan det väll inte skilja på en dag?! så nu ska vi skaffa en våg och så kan vår lilla tävling börja. :D
Jo, jag ska köpa material till en adventljusstake så kanske det kan komma upp en bild av hur resultatet blev :) Kanske lite tidigt att börja med sånt redan, man jag gillar julen och tycker man njuta av den så länge det bara går. Synd bara att det ine kan komma någon riktig snö så man kan få en ordentlig jul. Det hade varit jätte mysigt, julafton men julmusik och massa julklappar och goda kakor och tända ljus och massa massa trevligt folk. <3 Jag tror faktist jag har en liten tomte inom mig som vill ha jul nu :)
Vad önskar ni er i julklapp? <3


love Mye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar