onsdag 11 november 2009

Hej bloggen

Godmorgon. En väldigt trågik dag utanför fönstert, massa regn och rusk. Hösten är den värsta årstiden, finns ingen fint i det alls. det är alltid blött och kallt & det finns aldrig något att göra! Nu är jag påväg till skolan, projektvecka denna vackan så idag ska vi lyssna på någon med eget företag & ska få höra om det skulle vara lätt eller svårt, vad man skulle tänka på och massa sånna saker. Men som projekt har vi fått att göra julkort? När jag fick höra det så visst jag tyckte det var kul för jag gillar och hålla på men småpill & massa sånt. Men när man får det som projekt i skolan/gymnasiet så känns det lite löjligt. Nä men poängen är att vi ska försöka sälja dom sen & försöka säja dom sen & sen ska vi utvärdera om hur vi tycker det har gått ;) Men det som jag tycker är bäst är att det vi lyckas sälja för dom pengarna får vi själv, tummen upp för det! Men nu kom malin så har inte mkt mer tid att skriva!



LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar