söndag 6 juni 2010

10.05

mycket har hänt sen sist jag blogga.

vi börjar med Emil, han har spelat två matcher och vunnit båda. den som värka roligast missa jag ju såklart. dom vann med 27-0 *APPLÅD* och den andra matchen spelade han med dom som var ett år äldre och den blev 9-4 och emil gjorde 6 mål :)
*STOLT STORASYSTER*
Sen ida hade sån klasskamp på skolan och hon tog ALLA guld. så på tisdag (tror jag det var) ska hon till hedvalla i bjuv och klå dom andra skolorna :) Jag och mamma ska komma och titta. Vi håller tummarna för dig.

SÅ NU TILL MIG

Snart studenten *HOPPAR JÄTTE HÖGT* ska bli skönt och sluta skolan. nu ska jag bara jobba satan. hoppas jag får fina presenter.
mamma fyller åt på onsdag, blir gammal skata, hela 39 år, och jag var igår efter jobb och skulle handla persent men den var slut :/ och kommer inte på vad jag ska handla annars, så jag får göra ett fint kort till henne där det står på vad jag ska handla, men när det kommer in. tror hon kommer bli glad för det ändå.

nu ska jag titta på film med älskling.
kommer kanske bild sen på vad jag har planterat. paprika, gurka, och peters tomat.


LOVE.MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar