fredag 28 maj 2010

good :)

nu sitter jag i min morgonrock i soffan, dricker kaffe och utvärderar ;p har kollat på balbilderna fina alla var. (nästan iaf)
inser hur nära studenten är. *LER* men såhär har det gåt denna vecka :



jahapp, nu har dansföreställningen varit och det gick jätte bra :) vid första föreställningen blev jag jätte jätte närvös, men det var nog den som ändå gick bäst. sen på den andra så kom marina och tittade på mig. Tack babe för du kom, jätte kul. sen när jag pratade med henne så sa hon att jag måste le mer, men inte så lätt om man tappar bort sig. haha. men den tredje föreställningen gick bra, då kom peter och hans syster cajsa och tittade på mig. lite ledsen för inte mamma och pappa kom. och så kom inte behar? ir hur det stavas, han skulle göra lyftet med mig på kvällen men han kom ju inte, så det blev inget lyft för mig.
Och ett STORT tack till sahra, som jag har haft extremt kul med under dansen. och jag hoppas värkligen att vi kommer att hålla kontakten efter studenten med ILOVEUBABE!!
sanna, du är helt underbar du med, hoppas du mår bättre nu, tänker på dig.
hoppas också att vi kommer att hålla kontakten!

och nu till jobb.
igår gick det faktiskt ganska bra, fick kolla och trycka lite på knapparna. Gahh ! där finns typ 50 olika knappar i 40 olika färger men det är bara 20 som ska användas. HAHA, så nu blir det på att öva var knappar sitter och allt som ingår i en meny, och göra allt i en ordning. så nu är det att bara jobba med minnet. ska jobba idag med, kommer få ta en hel del mer kunder idag känner jag. men jag tror att det kommer att gå bra. som tur har jag väll nadja eller evelina brevid mig. mitt stöd och min hjälde dessa dagarna. haha.


see yaa <3


LOVE.MYE

1 kommentar:

  1. Det är klart att vi kommer till att hålla kontakten. Så länge vi både två vill så kommer det funka. Tack själv för alla skratt och allt stöd. Du är underbar, min vän!

    SvaraRadera