söndag 2 maj 2010

ojojoj, vad längesen !

nu var det alls lite för längesen mellan inläggen ;)
så här kommer min helg i kort ;)
FRE: åkte hem till peters syster och grillade och hade mysigt. Och lite spel på kvällen, jag & peter mot lisa & jonas (peters syster) och Anette & jocke (peters mamma & pappa)så var det ett sånt spel som man ska förklara ord för varandra, och såklart vann jag och peter! som vanligt
LÖR: Tittade på när emil spelade match mot bjuv, hemma. och det blev en vinst med 6-1, tummen upp för billesholm sen gick jag och peter hem till farfar och anita för att fira hennes 65 års dag. GRATTIS god smörgåstårta blev det där. Vid kvart i 4 blev jag och peter hämtade där av peters mamma, pappa och lillasyster och så bar det av till peters farmor och farfar, med grillning och god efterrätt och massa prat. till och med anette tog sig en liten rackare så det blev jag som fick köra hem.
SÖN: Kollade på när emil fick spela med dom som var ett år äldre. han fick möta min gammla hemstad, bårslöv. och även där blev det en vinst på 3-1. Tummen upp igen väl hemma var det bara byta om till jobbekläder och sen ut i trädgården, varit ute sen 10 i morse till ca 8 idag. det är underbart när man kan vara ute så länge. vilket skönt väder det börjar bli.
telefonen ringer och emil ska hem från en kompis i åstorp, så mamma och pappa kör och hämtar honom så jag går hem till peter, och jag har varit duktig. städat på rummet, tvättat och lagt in tvätt. nu är jag trött och ska gå och lägga mig.




LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar