fredag 7 maj 2010

jahapp!

sitter i skolan nu, på samhällslektion. :/ BLÄ !
igrå tänkte jag att jag skulle vara extra duktig så jag gjorde klart mitt arbete i Sh som ska skickas senast idag (så så jätte tidig var jag inte) Men så kommer jag till skolan och ska ha lektion, så jag gick till henne och frågade ifall jag kunde få gå hem för att jag redan var klar och hade börjat på extra uppgifterna hemma. men nej, hon sa bara att jag kan inte ge dig ledigt, du ska väll till kosta sen, jag bara nej så ist för att avara ledig för kosta så kan jag väll åka hem idag. men ikke det! när hon kom till lektion så sa hon du har ju redan skickat in du kan ju redovisa idag, du är ju klar. Jahapp! så nu väntar jag bara på att hon ska komma tillbaka och jag ska få redovisa. tur att peter var hemma idag så att han kunde skicka svaren på frågorna till mig, annars hade det ju bara varit ett halvt arbete.. haa! och så har jag faktist skrevit en av mina extra uppgifter klart med. *tummen upp*

Sen idag ska jag köra Cajsa och några kompisar till stan, dom skulle göra ngn intervju. och igentligen skulle det bara varit att ta bussem hem och sen nästan direkt att köra, men jag fick låna peters mamma och pappas bil till skolan, så jag fick köra peters mamma till jobb i morse. hon börjar 5!!! inte sovit mkt inatt heller..


Nu kom läraren, dax för redovisning :/ Wish me luck!



LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar