tisdag 15 juni 2010

snabb inlägg

Ska bara börja med att min student var FANTASTISK :) Fick jätte fina presenter och massa presentkort. tack så mycket alla. men igentligen den finaste presenten fick jag av peter, vi förlovade oss <3 wiie!! JAG ÄLSKAR DIG PETER OLOFSSON



Och nu efter skolan så har jag ju faktiskt ett jobb, skönt för då sitter man inte bara och häckar utan man har något att göra och man får lite pengar med. så skulle jag vara ledig tills fredag, men fick hoppa in och jobba redan igår, + att jag tog en timme för Liz med hon var sjuk och fick gå hem. och så ska jag till jobb idag med. från 12-18 jaja, får se det i den andra änden, lönen. och så fick jag ju faktiskt ledigt på lördag när jag ska kolla på min nya "bostad".

nu måste jag göra mig klar för att köra till jobb.



LOVE. MYE

1 kommentar:

  1. jag är så glad för er skull. Det var på tiden!
    När ska vi ses gumman?
    VI MÅSTE DET SNART!! sms:a när du kan! Loveya :*

    SvaraRadera