tisdag 22 juni 2010

SOOOL

Älskar vädret som har kommit nu. jätte skönt att solen skiner och att man kan vara ute hela tiden . tyvärr sov jag bort hela förmiddagen, vaknade inte förrän vid 11. hade gärna legat i solen lite idag. men jag tror att jag ska göra ve mig och sen sticker jag ut på väla lite tidigare än som var tänkt idag. börjar jobba 16.00 och har stängning ikväll med, så jag slutar 20.45. men det är rätt så lugnt faktiskt. har skola i morgon med, ska vara där 10 tror jag vi börjar, så direkt efter det är det till jobb. men jag slutar 16.00 i morgon så jag har hela eftermiddagen ledig :) sen är det bara skolan snabbt en runda på tor sen är det helg :) en så snabb vecka. det är rätt skönt när tråkiga veckor går snabbt. vill bara som ska höra av sig till mig eller till pappa (från förra inlägget) LÄÄÄÄÄNGTAR & VÄÄÄÄÄÄÄNTAR.


nu ska jag gå och fräscha upp mig, ta på mig något somrigt och njuta av dagen tills jag ska köra och jobba.


LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar