söndag 7 mars 2010

Enbart för dig sara ;)

jag har fått klagomål på att det är så lång tid mellan jag bloggar. inte riktigt meningen men ibland rör jag inte ens datorn på flera dagar och då blir det så att man inte bloggar. och jag skriver ofta att jag ska försöka bättra mig men nej då, så blir det aldrig :/ hee. hade varit roligare att blogga ofta men det går inte. kommer inte alltid ut massa ord så jag vet inte vad jag ska skriva.


Men jusst nu sitter jag och ser om jag hittar några jobb som jag kan söka. men man måste ju ha ett bra CV för att det ska bli bra, och jag gillar inte riktigt mitt så det måste jag göra ett nytt först. annars sitter jag bara hemma (hos mamma och pappa) och dricker chailatte och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den. Ja, se och hör. jag tvättar, utan att krympa eller missfärga kläderna ;) haha! det är strongt gjort för att vara mig..

Och så måste jag göra klart alla inbjudningar till min student ! och så har jag ju såklart börjat göra inbjudningskort till ida's konfa med. tar mig alltid vatten över huvudet ! och inte nog med det mitt projektarb ska vara klart på tor och det känns som det inte händer något med mitt :/ hmm.. jaja får se hur det går med det.

nu ska jag ta tvätten höde att maskinen kallade och sa att den var klar..




LOVE. MYE

1 kommentar:

  1. sötnos då.
    om du känner att du har tid så kan du gärna få fixa mina student kort med. ;)
    Dock är det bara 4 stycken :p

    SvaraRadera