måndag 15 mars 2010

snabb inlägg

kl är 8.32 och egentligen vet jag inte vad jag gör uppe nu. börjar inte skolan fören 10.10. Och har redan varit uppe ett bra tag, typ sen halv 7. Tur att det finns något på tv iaf som man kan titta på ;) VAKNA !

Hmm, vad händer annars idag?
ska till skolan och dansa lite sen far jag hem för att passa min lillebror som jag sedan ska ta till fotbollen ikväll. Lite mys med lillebror ;)
ska faktisk passa honom i morgon med. änna till 8 eller halv 10. får se hur det går. haa.

& så en sak som känns bra, jag blev klar med inbjudningarna igår. och det dåliga i det är att det är till idas konfirmation och inte min student :/ men pappa handlade lite snygga papper till mig så nu kan jag forts. med mina ;) ska sitta och göra lite till idag :)


Dillema (ir hur det stavas?) på lördag ska Peter's mamma och pappa till ullared och jag tror jag vill följa med men är inte riktigt säker. vill ju såklart ha med mig Peter man han är inte alls sugen, det som han hänger upp sig på är att vi kommer köra så tidigt men jag har sakt att han kan ju sova i bilen. men han ger sig inte. hoppas han går att övertala till lör. annars blir det nog inget för mig heller :( hmm.. hur ska jag göra? kanske bara skita i honom. men vem vill gå själv :/ jaja får se hur det blir.

Haa! det blev inte ett så kort inlägg ändå ;) behövde nog skriva av mig lite ;) Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe till så är jag spiidad till ikväll <3



LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar