fredag 12 mars 2010

inne/ute

vi börjar med det värsta, som tyvärr kommer bli längre än inne listan.

ute

kallt ute fortfarandre
att det snöade idag
jag är sjuk (fortfarande)
får inget jobb
för mycket att göra i skolan jusst nu


inne

studenten närmar sig med storm steg :)
det är iaf +grader på dagarna
helg





så idag har jag inte mått så bra (som alla dom senaste dagarna) men jag hittade ett kul korsord i en kalle tidning som jag och peter löste tillsammans, men när det var klart ville vi lösa fler så jag gick ner och skrev ut 3 stycken från internet, barnkorsord, för att peter skulle kunna lösa det. Så vi valda ett tävla om vem som lyckades/gjorde det först. och såklart vann jag alla gångerna 2/3 för 3e gången så skrynkla peter pappert och det fick räcka med förlust. haa !
förresten,? är det någon som ska se melodifestivalen i morgon? vem tror ni vinner?



LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar