lördag 20 februari 2010

loov!

nu har vinter/vår lovet börjat eller igentligen inte riktigt nu, på måndag börjar det. men vet inte riktigt ifall jag kan glädjas fullt ut av det. har varit sjuk sen i onsdags, men börjar faktist må bättre nu.
igår var jag och rörde på mig lite, var och simma lite med emil och ida. igentligen blev det inte mycket simmande utan mer hålla kolla på emil. men han har blivit jätte duktig på att simma :) han tyckte det var roligare att simma än att leka. så han simmmade fram och tillbaka på det djupa. sen var han trött och tyckte att bastun skulle vara bra, så ida och emil gick upp och jag fick simma nårga längder. men det hoppade i en sån jätte långsam simmare framför mig så det gick inte och simma längre, så jag hoppade upp så köppte vi glass istället.
På söndag skulle pappa och emil åka skridskor så då tänkte jag följa med. kul när det händer lite saker :)

nu ska jag gå och äta frukost (sov lite för länge idag)


LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar