onsdag 10 februari 2010

Ghaa!!

hee. är helt konstig i magen, vet inte om jag är närvös eller orolig.. Hmm?!
Sitter iaf i skolan nu och väntar på att denna lektionen ska ta slut (samhälle) För direkt efter det så ska vi gå och hämta våran packning och sen är nästa station stockholm :)
Det kommer bli så underbart kul.. Vi åker med skolan och ska stanna från ons till fre men jag och marinasnygging ska stanna helgen också. :D Lite dåligt samvete har jag för att min lillebror fyller år den 13 och jag kommer inte hem fören alla <3-dag.. men jag blir hämtad av honom och av peterälsklingen !! <3 så vad ska man handla till en lillebror som blir 9 bast och till sin pojkvän på alla <3-dag? Och så måste jag ju shoppa satan i stockholm , ska blandannat till beyound retro (inte säker på om d stavas så) och så måste man ju gå på gallerian och på NK :) TOPPEN! och så ska jag ju få träffa min faster ! och mina kusiner. kommer bli jätte kul.
kommer kanske några bilder med ;)

LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar