torsdag 28 januari 2010

vissa straffar gud direkt!

Jag visste det skulle komma. bara frågan om när. Bara för att jag skrev att jag hade snön!!

idag när jag och peter skulle till hans doktor så satte vi oss i bilen och sen när vi började köra så kom den en idiot och körde ut typ framför mig, en bit innan mig. & sen när vi kom fram till stoppet så bromsade jag men bilen stannade inte :/ så jag och peter kasade rakt in i en annan bil. så min högerlampa på bilen var ju inte speciellt snygg efter det. men man ska väll igentligen vara glad att den bilen stod där, annars hade man väll halkat rakt ut på 90vägen & vem vill ha en bil i sidan i 90 km i timmen. inte jag iaf!
så det var ju bara att åka till bilskroten och se om jag kunde hitta en lampa/blinkers till min bil & sån tur jag hade det fanns en lampa. bara en! & det var höger, precis den jag behövde. och den var i bra skik! så den tog ag och fick betala 100 kr för när en slitter ny kostar från 150 kr till 400 kr. så man kan väll saga att jag hade tur 2 ggr samma dag. TUR I OTUREN.

nu sitter jag här och ska plugga lite läxa, sen ska jag skriva vad jag ska ha med mig till marina i morgon vi ska ju festa, på tempel. :) d e max's kompis max som har ordnat denna festen, hans projekt arb ;)
kommer kanske bilder eller kommentarer från i morgon kväll.. <3


LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar