fredag 22 januari 2010

Kalle Anka / Skrattfnatt!

forts. från inlägget under.
så läs det först ;)

innan jag skulle väcka peter så gick jag ut och hämtade posten & där la peters kalle anka tidning, & det första (& enda) jag läser i den är skrattfnatt (som nu heter kul med kalle) & där stog några roliga historier så tänkte dela med mig av dom. (eller rättare sakt av min sjuka humor)

- Varför springer du så fort?
- För att hinna hem innan jag blir för trött!


* Så var det boxaren som vevade så mycket med armarna att motståndaren blev förkyld av draget!

- Vad skrattar du åt?
- Jag berättar vitsar för mig själv & nu berättade jag en som jag aldrig har hört förr!



HAHA! jag tyckte dom var skit kul!
Vilken tyckte ni var bäst? 1,2 el 3?

LOVE. MYE

1 kommentar:

  1. jag vet inte du kan nog bättre varför skriver du inte fler jag kan jätte många

    SvaraRadera