fredag 22 januari 2010

HAHA! OPS!

sorry, nu har jag gjort det igen. lovat att jag ska blogga men det blev inte så denna gången heller.. det är väll för att man inte sitter så mycket på datorn längre. är inte alls inne på datorn mer. Men jag vet att jag lovade ett inlägg om hur jul och nyår var, så här kommer lite efter slänt av det ;)
Jul : firades hemma hos mig (sånggatan) med släckt & även peter var med. super mysigt. jag fick jätte fina presenter. det enda jag hade önskat mig var coktailglas & det fick jag. och såklart en massa pengar :) Den 25e firades hos peters farmor & farfar, och även där var det mycket trevligt. & det kom en tomte dit (peters pappa) haha! av dom i julklapp fick jag pengar, och så fick jag en ursnygg BH av peters pappa & mamma. det tyckte jag var skit kul ;)
& så till nyår! som firades i ä-holm med massa trevligt vänner. Vi hade hyrt en stuga. halvgalen kväll. med det var kul att gå in i det nya året med er!

och så till idag ! den 22a januari. ikväll ska jag ut med marina och hennes vänner, ska bli skiitkul! kul att träffa lite nytt. Men ska upp tidigt i morgon för Theoo ska döpas. så det blir väll en tidig kväll. Men vad brukar man säga - Kvällen blir vad man gör den till !
igår var jag ledig från skolan (idag med) men var ändå i skolan från 11- ca 17.30.
hade hyrt fotostudion med marina! så va hade kul med massa prepps & kameror & lampor.

nu sitter jag bara uppe och väntar på att peter ska vakna klockan är ju ändå 9.55, får gå upp och väcka honom.

så vi hörs förmodligen snart igen. (ska försöka)

LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar