söndag 26 april 2009

plugg.

för mycket plugg hela tiden. :/ pallar inte skolan mer. längtar bara till sommarlovet.. tråk tråk tråk, ligger typ skit mkt efter :S skrevt klart mitt cv iaf så d ska lämnas in lite överallt nu. hoppas man får ngt vettigt. jaja, nog om d. imorgon är d skola och efter skolan ska jag köra :) lite kul men lite närvös, gick sådär förra gången, fick köra med ngn praktikant :/ och på tisdag har vi nationella i engelska. precis det man halt klart INTE vill ha! kommer nog inte klara eng b :/
onsdag ska jag köra igen och sen på torsdag ska min bil besiktias. och då är d bara en vecka kvar tills jag och hvam ska tatuera oss :) längtar :) sen hoppas jag vi kommer hitta ngt att göra på valborg. inte kul och bara sitta hemma :/ ring om ni ska göra ngt <3
nu ska jag gå och lägga mig, sov gott <3
älskar dig peter <3!!


xoxo

1 kommentar:

  1. valborg det inte ljust ut :( när får jag se din tatuering sen då? :D palla skolan, bläää på den! :( tack för i fredags <3

    SvaraRadera