onsdag 29 april 2009

i skolan igen..

Nu måste jag fan sköta mig. :/ det går inte speciellt bra i skolan mer. är inte på matten idag heller. Måste börja gå, nationella snart.. men jag orkar inte.. Och igår gick jag hem efter vi hade nationella i engelska. fast det var ju bara för att det gick så dåligt och jag inte var speciellt glad efter det. och så var det ju mysigare att komma hem till petwer :) han lagade mat till mig medan jag la och latade mig ute på altanen och solade, efter maten så plockade han undan allt :) och jag somnade lite på osffan :) MYS I HÖG GRAD <3 sen fick jag ett sms av hvam där det stod att hon inte skulle på fotbollsträningen, så d blev inte någon fotboll heller. men jag och peter gick upp till skolan och spelade lite fotboll med min lillebror och hans kompis. faktist mysigt :) Så nu jälvar ska jag vara fit for faight x) träna fotboll, äta rätt & börja motionera ;) mkt bra mkt bra ;) & det bästa med attl det är att peter hjälper mig ;) så jag har ju lite hjälp av honom, fast han är ju i betydligt bättre form än mig så d är inte riktigt kul att springa och sånt med honom för man känner sig KASS! haha, ne inte riktigt för han pepper mig ;D Älskar dig peter <3
Snart älsklings hvam gäller d ;) Både träna tsm och tatto :) Jag längtar såå mkt tills vi ska träffas för då händer d saker hela tiden <3
& 13,00 idag ska jag köra lite ;) så det går framåt :) kul... vill bara ha körkortet nu :)
nu ska jag göra mig klar för att gå till historian ses senare kanske. :)


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar