söndag 19 april 2009

kolla fotboll.

idag ska jag upp och kolla när min älskling ska spela fotboll. hoppas dom vinner idag :) skulle varit kul. haa. och d finns många som ska kolla idag :) en hel drös med trevligt folk :) min pappa min lillebror, min granne + 1 barn peters pappa och min lillasyster ;P lagom med trevligt :) och så kommer d säkert fler sen med. och senare idag ska jag nog planera lite. och göra någon skolgrej :/ men d är ändå en soft vecka nästa vecka, projektvecka hela nästa vecka ;) och peter har tagit ledigt, för han ska vara så duktig och ta truck kort :) duktig älskling dutkti :) Men jag längtar ändå mest till fredag för då har all fyllt år och sen ska vi ut !! längtar som fan. men d kommer vara en j*vla massa pengar som går ät :/ hmm. men d kmr d vara värt :) får åka in på happyhour :D så om ni e 18 och inte redan ska med så hör av er <3


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar