tisdag 22 februari 2011

22/2

jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag har nt bloggat så mycket nu för det har varit så mycket på gång. Jag och Peter har möblerat om i stora rummet, vet inte om jag är helt nöjd än, men det är helt okej än så länge, vi letar lite nya möbler så vi får se hur det slutar.
Min bil behöver byta bromsslang och spindelled och det skulle göras i morgon men han som skulle göra det har blivit sjuk, och bilen får körförbud på måndag.
Men fre till lör kommer bli så mysig, åker ner till sahra i malmö. vi ska ha sleepover ! Undrar hur peter ska klara sig själv.
sen på lördagen kommer vi ta tåg tsm till helsingborg och så blir det jobb som väntar till kl 16 efter det får peter hämta mig så ska vi storhandla.
nu ska jag kolla BB.


Kiss&Love M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar