fredag 7 januari 2011

Första

Så, nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga igen, men ville inte göra an helt ny blogg, så jag ändrade design och gjorde några tomma inlägg som avslut på det förra året och på dom gamla inläggen.
Så nu börjar vi på nytt med bloggandet !
Hjälp mig att hålla motivationen uppe genom att kommentera så vet jag att den finns någon som läser, alltid roligt att få kommentarer på inlägg med.

-------------------------------------------------------------------------

en snabb sammanfattning av det gångna året och ser vad som hänt.

* Tog studenten
* Fick fast jobb
* Förlovade mig
* Flytta ihop med Peter
* Skaffa katter

Och så får vi ju ta lite vad som vi ska se fram emot !

* Jag blir 20 ( många i familjen fyller jämt )
( Lillebror 10, Mamma 40, Pappa 45, Farfar 70, m.m)
* Blir att färdigställa allt i lägenheten
* En underbar sommar
* Och fler av alla godsaker kommer ni nu få njuta av resten av tiden (om ni läser min blogg förstås)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar