fredag 23 juli 2010

hela veckan..

I ons var jag ledig så jag och peter åkte ner till kiviks musteri och gick och lulla lite. jätte mysigt var det. handlade lite i choppen, sen åkte vi till höör och åt lite mat, satt där och pratade och mös, så det var en heldag med bara dig och mig älskling <3
torsdag.. jobb igen. tjäna pengar...
fre.. (idag) kanske träffa killarna och grilla ikväll. efter jag jobbat.
lör.. blir det mys igen med älskling, fick bytat tid med Mea så jag slutar 15.00 istället för 18.00 så vi ska gå på röstånga marknad. älskar när vi gör saker tsm!
sön, jobb
mån.. jobb
tis.. jobb MEN sen efter jobb ska jag träffa älsklings SAHRA !!! vi har två saker planerat ;) jag lääängtar såå <3
sen på helgen är det hbg-festivalen :)

nu ska jag göra v mig inför jobb.





LOVE. MYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar